Ksphcr
Benim sinirlerim bozuluyor artık ne uyuyabiliyorum ne hareket edebiliyorum 40+1 deyiz şuanda normal olsun die bekledim bekledim eğer gelmeyip sezeryan derse üzülürüm ve ağrılarım da arttı kasıklarda ama açılma vs yok depremide yaşadım hala tık yok