Mrymnzfurkom Minikbiranneem sancı anında sguat yap ve tempolu yürü belki sancıların daha çok sıklaşır
Mrymnzfurkom Minikbiranneem kilo biraz korkutuyor insanı ama doğduklarında hep daha az çıkıyor kiloları diyorlar
Minikbiranneem Mrymnzfurkom evet ultrason yanlış olcebiliyor ama ultrasona göre doktor sezeryana karar veriyor
Mrymnzfurkom Saree2 zamanlarını bekliyorlar canım biz ne kadar zorlasakta onlar kendileri kararını veriyor 😌
Mrymnzfurkom Saree2 ekstra bir de etraftakilerin hala doğurmadın mı? soruları olunca daha çok sabırsızlanıyoruz şahsen ben de öyle
Saree2 Mrymnzfurkom ahh evet surekli herkesin aramasi cidden strese sokuyor. Dogsa zaten duyarlar iyice geriliyorum🤦
Mrymnzfurkom Saree2 sorma herkeste bak bana haber ver bak bizi ara zaten olunca duyulacak gizli bir şey değil ki böyle yaptıkları için biz stres oluyoruz ve doğrudan bebişte etkileniyor
Saree2 Mrymnzfurkom evet bide haber ver olayi var sanki o an o aklimiza gelicek doguma giderken haber et diyende cok . Biraz rahat biraksalar keske bizi daha cok stres oluyoruz bebeklerde inada bindiriyor😀😀
Mrymnzfurkom Minikbiranneem evet maalesef ama normal doğumu destekleyen doktorlar denemek istiyorlar genelde
Elff45 Dün sabah nişanım geldi hala da devam ediyor gelmeye. 39+1 im Nişandan sonra sancılarım gelmeye başladı ama dayanılmayacak gibi degil evde bekliyorum ..
Elff45 Mrymnzfurkom evet kanlı , iyiki hastaneye gitmemişim çünkü şimdi seyrekleşti sancılarım dün akşam çok fazlaydı
Mrymnzfurkom yagmurlu canım senin kararın tabi ki de ama naçizane yorumum normalse her şeyin normal doğumunu beklemen sancılarını beklemen ve şansını denemen son zamanlar epey zorluyor Allah hepimize dayanma gücü versin
Mrymnzfurkom Elff45 bence de canım yalancı sancılar olabilir daha günün var çünkü takip et bence nişanın gelmiş bir haftaya kadar olabilir diye düşünüyorum doğumun