MMucizemibeklerkenn Yeniumutt ben lucrin vuruldum sonra regl bekledim reglinin 3. Günü progesteron baktırdım daha sonra estrofem ve corasprin başladım 12 gün sonra muayneye çağırdı gün verdi işte ayın 10unda transfer oldum bugün 3. Gün seninde bişey kalmamış☺️
Yeniumutt MMucizemibeklerkenn merhaba canım tekrardan bişi sorucam transfer öncesi progesteron kaç olması gerekiyor
MMucizemibeklerkenn Alinyazi canım okadar kısa sürdü ki benim 5dk bile sayılmaz çatala yatıyorsun spekulumla rahimi açıyor katater yardımıyla bırakıyorlar embriyoyu hemencik kalkmadan sedyeye alıyorlar odada dinleniyorsun yarım saat 45 dk sonra taburcu ediyorlar
minigiminannesi03 MMucizemibeklerkenn bugün rdv var bakalım ne diyecek resmen saati bekliyorum is yapıyorum vakit geçsin diye düş falan yapacam resmen yemek 5 dakikamı almicak şaşırdım ne yapsam ne etsem gün geçtikçe heyecan sarmaya başladı transfer ne zaman olacak yumurta toplama diye beklemekten çatlamak üzereyim saatler şu gibi aksın istiyorum
MMucizemibeklerkenn minigiminannesi03 gerçekten çok heycanlı bir bekleyiş ama stres yapmayın zaten kendinizi teslim ettiğinizde işler su gibi akıp gidiyor☺️
minigiminannesi03 MMucizemibeklerkenn Valla doktor acaba ne diyecek diye resmen şuan kıvranıyorum evde 2 saat sonra belli olacak belki gün verir diye umutla bekliyorum ne zaman toplanır yumurtalar merak konusu 🤣🤣🤣
Yeniumutt MMucizemibeklerkenn Aa öyle mi bana bir sürü ilaç verdi estrofem başka ilaçlar progestan iğneli olandan
MMucizemibeklerkenn Yeniumutt bana progestan iğneyi transferden sonra verdi herkese uyguladığı tedavi farklı yakın bi arkadaşımda ona gidiyor ve gebe şuan onunda tedavisi çok başkaydı☺️
Arzuege MMucizemibeklerkenn hadiii bollll şanss rahat relax sonrsı rutin hayata devamm ilkhün dikkat etsen yeterli
MMucizemibeklerkenn Yeniumutt çok iyiyim bugün artık yemek yapmaya başladım ama belim sırtım çok ağrıyor sürekli yatıyorum ya☺️Sen neler yapıyorsun
MMucizemibeklerkenn Yeniumutt kız sürekli yatmıyorum zaten ama çalıştığım için şuan evde olmam sürekli yatıyormuşum gibi hissettiyor dün annemi yolladım hatta ben işimi kendim görüyorum diye evde işleniyorum sürekli