MMucizemibeklerkenn Yeniumutt evet ama ben baya erken verdim😂 8. Gün 25.3 çıktı sonucum 10. Gün 57.1 yarın tekrar vereceğim bakalım inşallah artmaya devam eder
Yeniumutt MMucizemibeklerkenn oo süper çok sevindim hayırlısı olsun inşallah rabbim kucağına almayı nasip etsin 🌸🤲 neler yaptın transfer öncesi sonrası banada söyler misin
MMucizemibeklerkenn Yeniumutt hiçbişey yapmadım desem😂sadece özellikle yaptığım şeyler şunlar hergün 1 dilim ananas yedim çiğ badem fındık tükettim ve ilaçlarımı hatırlatıcı kurdum hep aynı saatte içtim ve vuruldum. Sürekli yatmadım gezindim oturdum hep bu kadar
Didemcann MMucizemibeklerkenn merhaba tedaviye başladıktan ne kadar süre sonra transfer aşamasına geldiniz bende başlayacağım ama adetim gelmiyor dondurulmuş embriyo mu
MMucizemibeklerkenn Didemcann bu çok göreceli ve ucu açık bir soru ben 1.5 sene önce başladım tüp bebek tedavisine daha yeni pozitif sonuç aldım herkesin işlemleri ve tedavisi farklı canım
MMucizemibeklerkenn Didemcann dondurulmuş 3. Gün embriyoları,çift transfer oldum ama nasıl tuttu bilmiyorum daha doktora gitmedim
Greenmomy MMucizemibeklerkenn ananas transfer sonrası da gebelikte de yenmemeli. Rahim içi kasılmayı arttırıyor. Dikkat edin🌸
MMucizemibeklerkenn Greenmomy doktorumun isteğiyle ananas yedim her duyduğunuz bilgi doğru değildir☺️Hergün yedim hatta bazen 1 dilimi geçti ama tuttu şükür☺️
Greenmomy MMucizemibeklerkenn bende tüp bebek annesiyim ve benim de doktorum dedi bunu. Kafamdan sallamadım yani :) sizin iyiliğiniz için söyledim, tercih sizin tabi 🌸