İnşallah sizinki de hayırlı olur 🌸 birinci gün hep yattım. İkinci gün biraz dolaştım evin içinde küçük işler yaptım. Ama ikinci gün kasık ağrım oldu inceden. 3. Gün de yine az da olsa evde dolaştım iş yaptım biraz. 3. Gün sol tarafıma kasılma gibi kramplar girdi. Bunların hepsi regl dönemim geldiği için mi oldu normal mi değil mi bilemiyorum. Ama bugün dayanamadım eşimle şehir dışına çıkıyorum 🥴 inşallah güzel haberler alırız 😍😍