MMucizemibeklerkenn inşallah canım . Olacak olana teslim olmaktan başka çaremiz yok kendimizi kaptırmadan güzel şeyler düşünelim güzel olsun . Kolay süreçler değilmiş biz elimizden geleni fazlasıyla yapıyoruz madden, manen, bedenen ben ilk tedavide bile bu kadar yıprandıktan sonra, ki daha transfer günüm gelmedi, saldım kendimi çünkü beden olarak zirve acı çektim opu’da daha fazla kendimi yoramıyorum hayırlısı kuzum sende dua et transferde bol bol oku içinden bildiklerini nasibiyle mucizesiyle gelsin miniklerimiz