MMucizemibeklerkenn Rabbim emeklerinizin karşılığını almayı nasip etsin, on gün sonra testte çift çizgiyi görürsünüz inşallah. Bende tüp bebekle hamileyim. Çok stresli günler geçti ama transfer en güzeli. Hiç korkmayın çok kısa bir işlem. Doktorun ekranına mutlaka bakın görüyorsunuz orda rahme düştüğünü 🥰 transfer sonrası bir süre yatırıyorlar idrara sıkışık olduğunuz için biraz zorlanıyorsunuz. Sonrasında bir hafta dinlenin ilaçlarınız olacaktır onları alarm kurun aksatmayın. Kabak çekirdeği, dut kurusu, avokado, kuru kayısı yemiştim ben. Tutunmaya yardımcı diye okumuştum. Bol su için. Kabız olmayın ıkınmayın. Gerisi Rabbimin kudreti, nasibi. İnşallah güzel haberler verirsiniz 🤲🏻🤗