Mrv_77_77 aogoya rabbim hayırlı doğumlar nasip eylesin sağlıklı doğsunlar inşallah dizinde az kalmış💐
Mrv_77_77 Simya ben serklaj olmadım inşallah gerekte kalmaz ama doğru diyorsunuz artık bi zamandan sonra ilaç fayda etmiyor leblebi gibi mide ilacı içesim geliyor
Mrv_77_77 Kgns ben bitirdim o işi eğer bebeğin kıyafetlerinden bahsediyorsanız baktım ağrım çok oluyor erkenden hazırladım çantalarımız bile hazır hayırlısı olsun inşallah ikimiz de aynı gidiyoruz
Kgns Mrv_77_77 bende erkenden başlayacaktım bebeğin kıyafetlerini yıkamaya ama o sıra grip oldum halsizlikten bir sey yapamadım kaldı bu günlere. Siz en iyisini yapmışsınız. Hayırla sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun az kaldı :) 😍
Mrv_77_77 Arobselmar inşallah canım amin bende bi 30 lara gelsem sabırsızlanıyorum artık bir an önce kucağıma almak istiyorum bebeklerimi benim sülalemde de hiç ikiz yok bende ilk olucak o yüzden herkes heyecanlı benden de fazla 😅
Mrv_77_77 tugbacns amin canım inşallah bebeğinizi kucağınıza alınca yazın bizde görelim doğum nasıl geçmiş biraz tecrübemiz olsun ikiz bebekte bi farklılık oluyor mu öğrenelim ☺️
tugbacns Mrv_77_77 tabiki nasip olursa inşallah paylaşırız ☺️ benim ilk gebeliğim tekil gebelikle karşılaştıramam ama mutlaka hikayemi paylaşmak istiyorum 💕
Mrv_77_77 Nzkt29 bunu söyleyeceğim günleri nasip eylesin rabbim heyecan ne durumda beni uyku tutmazdı herhalde hergün doğurucam diye diye ayy allahım ne kadar güzel bi duygu rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah
Nzkt29 Mrv_77_77 amin insallah heyecandan cok korku var sanırım eşim yanımda yok farklı bi sehirdeyim daha once hic ameliyat olmadim ne bilim hep korku var icimde nasil ameliyata girkcem diye kara kara dusunuyorum acikcasi
Mrv_77_77 Merveeylmz amin inşallah hayırlı doğumlarınız olsun sizin hazırdır artık herşeyiniz bizim bir tek beşikleri ile bebek arabaları kaldı
Merveeylmz Mrv_77_77 Amin inşallah sizinde hayırlı dogumlariniz olsun inşallah evet hazır çok şükür her şeyi
Mrv_77_77 Minaliy cinsiyetini öğrendiniz mi bizde öyle diyorduk bi 25 leri görsek şimdi 30 diyoruz 😅 ama arakaya bakınca zaman nasıl da geçmiş diyoruz hayırlısı olsun inşallah
Mrv_77_77 Dygky22 sağa sola yatınca batmalar bende yeni başladı sanki karnım yara gibi dokununca ağırıyor etim nasip hayırlı doğumlarınız olsun inşallah dayan canım az kalmış sizin 💐
Mrv_77_77 Nzkt29 sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin rabbim yazın burdan fırsat bulursanız doğum nasıl geçti diye 💐
Mrv_77_77 Nlnr_anne en son doktoruma sorduğum da 36 haftaya kadar beklerlerse 36 da alıcaz dedi inşallah zamanında doğarlar
Mrv_77_77 tugbacns ben diğer gebeliklerimde bebeğim karnımda ne zaman uyursa doğumdan sonra da o zaman uyurdu bu kızlar gece 3 kadar uyanık kalcak gibi inşallah tam tersi olur dicem bu sefer 3 ten sonra sabaha kadar uyanık kalırsa 😅
tugbacns Mrv_77_77 sizin hesaba göre bizimkiler gece uykusunu uyuyacak o zaman inşallah 😄 aman sağlıklı olsunlar da ☺️
Mrv_77_77 aseldurununannesi_ maşallah hepimizin hayırlı doğumları olsun sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi inşallah ☺️💐
Mrv_77_77 tugbacns yok canım tek gebelikte çok farklı ben doğuma gidene kadar hep ayakta geçirdim çok yürüyüş yaptım işlerimi rahat rahat hallettim şimdi o kadar zor ki 9 aylık karın var bizde sanki 😅
Daba Mrv_77_77 evet cuma gunu dr a bakinicsm insallah uyku yok korku var hala uykusuzum rahat degilim rabbim yasatmasin bi daha
tugbacns Mrv_77_77 doğrudur valla ben artık karnımda yer kalmadığını hissediyorum orta yerimden çatlıycam 😄🥲