Daba rabbim yar ve yardımcınız olsun bende 99 depremini yaşamış biriyim Yalova da oturuyorum 15 yaşındaydım deprem olduğunda nasıl bi korkudur nasıl bir acıdır bilirim kelimeler tarifsiz dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizden beni yanlış anlamazsanız eğer bişeye ihtiyacınız varsa hemen yollarım ne olur çekinmeyin inst hesabınız varsa oradan da görüşebiliriz irtibata geçeriz tabi isterseniz