Benim de son 20 kizların hareketleri değil ama içerde yer kalmadığı galiba ben kesinlikle sağa sola yatıp rahat edemiyorum. Oturup kalkamıyorum aşırı ağrılar sızılar sadece ayakta rahatım o da bu aşamadan sonra iyi bi fikir değil. Bu yirmi gün nasıl olacak merak ediyorum.