Beyza038 nerede çalışıyor eşin benimkide 8-4 gidiyor Allah yardımcımız olsun valla zor benimde 6 aylık oğlum var sallandıkça alıp alıp arabaya koşuyoruz acil durumlar için çanta yaptım maması kıyafetleri battaniye biberon falan beni biraz daha rahatlattı inşallah ihtiyaç kalmaz ama kayserinin neresindesin