annesininaski_ Pembesarelle2 Erzurumdayiz bizde çok korkuyoruz burada deprem olacağını söyledi uzmanlar 😏 bugün ikindi gibi yine sallandik😔
Pembesarelle2 annesininaski_ Ya bende hissettim annemler artı psikolojik olarak böyle hissediyorsun sanırım dedi ama doğruymuş demekki 😔
uraz_ve_annesi- Dilan246 erkiletteyiz ben sallanmasakta sallanıyor gibi hissediyorum ama lamba dün 1 kez sabah sallandı sadecee
uraz_ve_annesi- Dilan246 amiin valla gece uyumak lüks oldu gözlerimi kapatamıyorum Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah