TTtutku
Benim eşimde askeri personel fakat doğuda görev yapıyor kendi evimdeyim Pazarda bir şey gerekli ihtiyaç olursa kapım her zaman açık yalnız kalamazsan buyur gel bir şey gerekli olursa elimden ne gelirse her zaman .
Ben 04.17′de depreminde hissettim evde de yalnızdım yaşadığım en korkunç sallantıydu diyebilirim psikolojim alt üst olmuş durum da eşim üs bölgesinde ailem yan evimde.
Tek tesellim ailem yanımda senin içinde ne gerekliyse her zaman burdayım korkma inşallah herşeyin üstesinden geleceğiz