Madameatalay 29+3 👋 yatağı hazır. Tüm kıyafetleri yıkadım ütüledim . Eksikler için liste yaptım telefonuma, aldıkça tik atıyorum yanına. Mustelanın yeni doğan bebek çantasını aldım, herşey var. Hastane çantası için iki takım hurç aldım .iki takım lohusa pijaması bir tane gecelik aldım yıkadım.emzirme sütyeni aldım.lansinoh göğüs kremi aldım..Alınacak şeyler var daha ama bu hafta hiç bişey yapasım yok, ağlamaktan içim dışıma çıktı 😢 sıcak evimde oturmaya utanıyorum 🥺şu kafam düzelirse eksikleri alırım 32 de fln çantamızı hazırlarız inşallah… herşey hallolur, Allah can sağlığı versin , o insanlarda plan yapıyorlardı…🥺