29+5 deyim bende. Ebebek in şubat indirimi bekliyodum eksiklerimi almak için. Bu ay eksiklerimi halledip martta yerleştirmeyi planlıyorum. Dediğiniz gibi erken doğum yapanları gördükçe bi geç kalmışlık duygusu olmuyo değil ama bi şekilde halledilir Allah ın izniyle. Dolap ve beşiğe de karar verirsem baya rahatlayacağım gibi. Siz beşik olarak ne tercih ettiniz? Ebebekteki ahşap anne yanı beşiği düşünüyorum ben ama daha karar veremedim. Yardımcı olur musunuz?