cahillesohbetikestim bende canım malesef 😔ihmâller, hatalı imarlı binaların mağdurları, ne yazık ki olan hep vatandaşlara oluyor. Malesef, İki gün üzülüp sonrası unutuluyor, devlet yetkilileri acilen bina yenileme yapması lazım, toplama alanı düzenlemeli,sadece deprem çantası hazırlamakla iş bitmiyor yaa, niye Japonlar gibi olamıyoruz ekonomi yok, teknoloji yok niyee yaa, çök, tutun, korun bu tatbikatla mı aşıcaz bu depremleri çok korkunç….
Türkiye deprem bölgesi 3 tane fay hattı var doğu Anadolu batı Anadolu ve kuzey Anadolu her yerden etkilen riskli bölgeler civari şehirlere acil çözüm odaklı olmalı, kaderine mahkum edilmiş gibi bekliyoruz. İnşallah. Bian önce ders çıkartılır…