Tubatgn bademli_puding Çok etkilenmiş biraz kötüyüm kasılmalarım var diyor. Normal bende biraz önce korktum Ankara’da olan depremden nişanım geldi🥺
bademli_puding Durubebegim bizde hissediyoruz canım çok kötü artçı depremler bile ne kadar büyük allah yardımcımız olsun
Durubebegim mylittlebabym amin amin canım gerçekten elimiz kolumuz bağlı bir iş yapamıyorum haberlere odaklı bir şekilde kalmışız😔
bademli_puding Durubebegim vandayız dün geceden beri depremi hissediyoruz çok korkuyoruz fırtına var rüzgar yüzünden elektrik sıkıntı bütün beyaz eşyam yandı kombim yandı soğuktayız
bademli_puding Tubatgn allah yardımcınız olsun bende çok korktum bende korkudan mı bilmiyorum bebeğimi hissedemiyorum sanki allahım bebeklerimizi bize bağışlasın
bademli_puding Tubatgn sende öyle canım dikkat et kendine sarsıntı anında mümkün olmuyor tabi ama sakin kal bebişin için en azından zamanında doğsun 🙏🏻
cahillesohbetikestim Allahım herkesin yardımcısı olsun inşallah. Ayşem köydeydi eve dönememişlerdi kardan belki daha güvenli olmuştur. Ama büşradan hiç haberim yok tam merkezinde bir de inşallah iyilerdir🥺😭
Deletedmom_35 Armess_loya cano dışarda bekliyoruz talan oldu buralar korkuyoruz daha şiddetli olacakmış