cahillesohbetikestim Ayşe köydeymiş kızlar. Köyde bir çadır kurulmuş oradalarmış. Ama yollar kardan dolayı kapalı olduğu için yardım gitmemiş henüz. 🥺
Armess_loya cahillesohbetikestim evet yaa birde bebiscanda acaba o nerdedir kimbilir, zaten ondan da haber yok 😔🥺🥺
Azizinannesi2 cahillesohbetikestim bizim köyde taş üstüne taş kalmadi ki canım köydeki evler daha vok hasar gördü
cahillesohbetikestim Armess_loya en son adanadaymış yavrum bir sürü şey geçmiş başından en son kyboldu işte kocası mı el koydu telefona başka bir şey mi bilmiyorum
iki_canavar_annesii25 Durubebegim Depremden çok fazla etkileşimler canim serada oturuyorlarmis çok şükür iyiler ama
Durubebegim iki_canavar_annesii25 yaaa ciddimisin kuzum off yaaa inşallah bişey olmamıştır canım benim Yaaa😞😔
Armess_loya iki_canavar_annesii25 yapma yaaa ayyy kıyamam kurtuldu mu acaba inşallah birşey olmaz 😔🥺🥺🥺
Baymehal Durubebegim yaa ses seda yok mu aşlahım sen koru inşallah kötü düşünmeyelim belki şarjı vs bitmiştir interneti vs inşallah öyledir yaa 😓
iki_canavar_annesii25 Baymehal Onlar çok şükür iyi ama 2 kardeşi enkaz altında kalmış kurtarılmasını bekliyorlar 😔
Baymehal iki_canavar_annesii25 allah yardımcıları olur inşallah çok zor onlar orda biz burda helak olduk onun kardeşi hepmizin kardeşi sonuçta allah tez zamanda çıkmasını nasip eder inşallah 😭🤲🏻
cahillesohbetikestim iki_canavar_annesii25 ay sağsalim kurtulurlar inşallah. Allahım sen büyüksün sen yardım et
iki_canavar_annesii25 Baymehal Amin cnm inşallah 🤲 Rabbım hepsinin yardimcii olsun inşallah 🥺🥺 aklımdan asla çıkmıyor
Baymehal iki_canavar_annesii25 sorma benimde içim dışıma çıktı aklıma geldikçe gözlerim doluyor ağlıyorum elimizden de bişey gelmiyor dua dışında yardım dışında ben hatta dayanamadım tv yi kapattım çünkü çocuğum bana üzülme diyodu seni seviyorum diyordu dayanamadım kapattım şuan hiç bir bilgim yok artçılardan en son 6 da izledim haberleri 😓
iki_canavar_annesii25 Baymehal Ben hiç kapatmadım gözümü alamıyorum TV den aklımdan çıkmıyor çünkü 🥺 bu karda kışta neler yaşıyorlar Rabbım korusun onları 🥲 hala devam ediyor ara ara sarsıntılar 😥😥
iki_canavar_annesii25 Armess_loya Walla çok kötü oldum duyunca 🥺 hayır hala bekliyorlar enkaz altında
Baymehal iki_canavar_annesii25 ben mecburi kapattım kızım da etkileniyordu çünkü ben ağlamamı durduramıyordum yoksa hala onlara baktıkça aklıma dışarda kalmış çocuklar bebekler hamileker yaşlılar geliyor aklıma 😭
Armess_loya iki_canavar_annesii25 AMİN İNŞALLAH KUZUM ALLAH DARLIK VERMESİN İNŞALLAH SAĞ SALİM GECER BU SÜREÇ❤️