Rapunzelinanasi Durubebegim @Aaaysee de Adıyaman’da. Maraş, Adıyaman, Gaziantep, Malatya, Hatay, Adana buralar çok kötü. Adıyamanda enkaz sebebiyle araçlar ilerleyemiyor. Çok yakınlarımızdan ölüm haberi alıyoruz heryer enkaz her yer…
hayalperest2310 Durubebegim Hatay da eltim vardı ulaşamıyoruz maalesef ne oldu bilmiyoruz eşim Suriye de görevdeydi izin alıp cıkmıs umarım iyilerdir
bademli_puding Durubebegim Allahım inşallah hiç birşey olmamıştır @Zln2152 yanılmıyosam oda diyarbakırdaydı nasılsınız
Eylulmom_ Durubebegim ayy evet yaa tüylerim diken diken o şehirlerde arkadaşlarımızın olduğunu bilmek yürek hoplatıyor insallah iyilerdir
Durubebegim Rapunzelinanasi yaaa çok çok kötü rabbim beterinden sakınsın çok üzücü elim bir işe kalkmıyor bişey yapamıyorum
Rapunzelinanasi Durubebegim kimseye ulaşamıyoruz. Sadece bir defa çekti telefon. Ailemin iyi olduğunu duydum çok şükür o kadar. Maraş’ta falan hiçbir hat çekmiyor maalesef. Oturduk bir haber bekliyoruz
iki_canavar_annesii25 Durubebegim Depremden çok fazla etkileşimler canim serada oturuyorlarmis çok şükür iyiler ama
Durubebegim Rapunzelinanasi hayırlı haberler alın inşallah canım bende azizinannesini merak ettim oda Maraş’ta inşallah kötü bişey yaşamamışlardır
Durubebegim bademli_puding inşallah iyileridir valla yıkıldık yıkıldık şimdi yine oldu 7.5 şiddetinde bazı binalar yine yıkıldı
Zln2152 bademli_puding baya etkilendik biz evler yıkık dökük bizde bir gece dışarda kaldık en son afada sığındık 😔 ben bebeğin hareketlerini hissetmiyorum kasılmalar oldu
bademli_puding Durubebegim bizde hissediyoruz canım çok kötü artçı depremler bile ne kadar büyük allah yardımcımız olsun
Tubatgn Durubebegim Konuştuk şimdi yine yazdım bakalım ama telefonlar çekmiyor o bölgelerde ulaşırsam yazarım canım
mylittlebabym Allah herkesin yardımcısı olsun. Nevşehir’de bile o kadar çok hissedildi ki oraları düşünemiyorum. Umarım herkes iyidir. Allah’ım bir daha tekrarını yaşatmasın.🥀
Durubebegim mylittlebabym amin amin canım gerçekten elimiz kolumuz bağlı bir iş yapamıyorum haberlere odaklı bir şekilde kalmışız😔
Armess_loya Herkesi tanıyor gibiyim forumda yüz yüze gelmesekde sanki yıllarca tanıyormuşcusuna… haberlere bakamıyorum içim çok buruk herkes umarım iyidir ve Allah bundan beterinden sakınsın❤️😔