Eyll64 baskı sorunu bendede var şuan karnım çok yukarıdaydı benim şuan aşağı indi yürürken de zorlanıyorum sanki sürpriz yapıp erken gelmeye çalışacak gibi bir his kapladı içimi.. ama normal baskı olması hayırlısıyla sağlıkla olsunda bakalım. Ayrıca çok sevindim tüp bebek tedaviniz olumlu sonuçlanmış Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah 🙏🏻💕