Ozggesen kuzu serüm iğne hap verdiler sabaha kadar saat 8 de yatış yapmıştım tekrar 8 de çıkardılar bi hap yazdı kasılmam olmasın diye eve git dinlen kanma sancı olursa gel dedi ntsde sancı görünüyordu ki canım çok yanıyordu zaten suanda sol taraf kaldığımda bi ağrı var neden bilmiyorum