yaymomsss 33+5 oldum bugün. Cmt doktor kontrolümüz var sezeryan günü alıcaz. 03.03 gibi konuştuk daha önce belki 06.03 e kayarız bilmiyorum. Tahmini 37+1-37+3 arası bir zamanda alacak. Şikayetlermde bel ağrısı, kasık ağrısı, uykusuzluk, sık idrara çıkma (saatte 1), çok acıkma, şişkinlik, vb 😅