1melekannesiii Kızlar 20haftalık iken detaylıya girebilirmiyim daha net olması için biraz daha bekleyeyim mi
Derya034 1melekannesiii Merhaba canım genelde tetaylı ultrasonu 22 haftalıkken ister doktorlar net bakabilmek için çoğu doktor zaten 22 haftalığın altını kabul etmemektedir çok nadır o bakanlar iyi biryere gideceksen söylerler zaten 22 haftalık olmadan gelme diye
Asfdg Zeynep6158 benmde aynı çıktı şu alalım dediler ama gerek duymadım her türlü benm evladım inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız
incitanesi__ Asuttt ben istanbuldayım 23 şubatta benimde randevum , acıbadem bakırköy hastanesinde yaptırcam inşallah prof dr Özlem hanıma
Sadiyes incitanesi__ ben de rıza hocaya yaptırdım o da çok iyi bir doktor. Salı günleri acıbademde. Ben muaynehanesinde yaptırdım
Derya034 Asuttt Merhaba canım normalde doktorun yönlendiriyor isim yazıp veriyor ama ben maslakta lemi İbrahim oğluna gittim profösör ve gayet iyi ve güzel geçmişti
Birogretmenn Derya034 canım yani 21 + larda mı yoksa 22+ larda mı? Ben de gideceğim de o yüzden soruyorum
1melekannesiii Derya034 Anladım teşekkür ederim🙂 benim doktorum 19hafta iken çağırdı dalında iyi ama🤷🏼♀️ en iyisi ben biraz daha bekleyeyim🤦🏼♀️😊
Derya034 1melekannesiii En azından resim olarakta alırsın güzel bir anı ve gitmeden mürekkep kahvaltı tap yanına çikolata al gitmeden ye sakın unutma oynaması kazım çünkü tarıyor kople ve rapor hazırlıyor sağlıklı olduğuna
tugba07caylak08 Rabia04_09 Evet eminim çok güzeldir ama renkli göstermediler bunun için sırf renkli görmek için özele gideceğim bir kere 🥰