tugba07caylak08 Rabia04_09 Evet eminim çok güzeldir ama renkli göstermediler bunun için sırf renkli görmek için özele gideceğim bir kere 🥰
Derya034 1melekannesiii Mutlaka kahvaltını yap gideceğin zaman çikolata ye yanına da al ordada yemeni istiyorlar. Hareketli olsun diye su al yanına
Derya034 1melekannesiii Bende bilmiyordum canım bana acil çikolata yememi sylediler bir sürü yemiştim doktor gelene kadar yoksa ölçemez beklemek zorunda kalırsın demişlerdi doktorun asistanlarında meyve suyu felan verdiler çok şükür çok güzel geçti
Derya034 Derya034 1saat felan bakıyor heryerini milim milim ölçüyor kg söylüyor gelişimini herdetayı raporluyor sonra kendi doktoruna muayeneye giderken götürüyorsun inan çok farklı çok güzel hatta çok çok güzel🙏