Beybeybi Yok canım zaten 2 erkek kardeş büyüttüm hep kız kardeşim olsun istiyordum . Her anne kızı olsun ister buna bende dahilim ama kaybettiğime ben erkek dedim eşim kız dedi kız kıyafeti aldı bebek 8. Haftasında öldü ve o kıyafetler dolapta durdu eşim hep sarıldı ağladı 2 ay etkisinden çıkamadık . Buna kaldım kız diye sevdi hayırlısı de belki erkektir dedim üzülmesin diye . Hep hayırlısını diledim rabbimden kız erkek farketmez rabbim sağlıklı ver dedim . Ama sanki erkek olacak gibide geliyordu herkes bana oğlun olacak dedi . Bende eşimle iddaya girdim erkek dedim o kız 😅 Aslında istediğimiz oldu erkeğe dönsede evladım kız olsada evladım 🥰 Yeterki yaşasın yeterki beni bırakmasın ben başka bişey istemiyorum 🤲