Dalklncebru Ahahaha 😂😂😂Ben diğer kaybettiğim bebeğe kaldığımda hep erkek dedim öğrenemedim kalbi durdu , bunda hamile kaldım içim kıza gidiyordu ama bu sefer sağlıklı olsun ne olursa olsun dedim . Eşim kızda kız çileden çıkarttı beni 😂 Gecenlerde kızım die öpünce bende kızdım ne kızı artık yeter dedim , bi bağırdı kızı oğlana çevircen sus artık diye 🙄🫢 Dünde doktor kız deyince havalarda uçuyordu ne meraklıymışsın kıza dedim papucunu dama attım kız babaya düşkün olur ohhh dio 😂