Dalklncebru boymomyz bende deprem bölgesi de osmaniyede oturuyorum bugün gittim kontrole hala kız sabit duruyor maşallah sağ sağlım kucağıma alirim inşallah.
boymomyz Dalklncebru Yine osmaniyedesin kız ben antepteydim 2 gün oldu ankaraya aileme geldik persembe dönüyoruz 😂 Tektim depremde gece eşim işteydi dün gittik baktırdık 🥰 Dikkat et kendine canım benim doğalgaz varmı antepte yok
Dalklncebru boymomyz valla bizimde dol boymomyz burda da yok abla ya doğalgaz valla rabbim beterinden korusun napalim ya tek duam bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım insallaj 🙏
boymomyz Dalklncebru yaaa dikkat et kuzum bizde yarın dönecez napacaz bilmiyorum eşim işe baslıycak tek olacam 😢 senin bebiş kaç haftalıktı
boymomyz Dalklncebru benimde 15 oldu 😢 sevinemiyoruz bile ah ah kuzum ben tek durcam eşim işe gittiğinde napacam acaba sallanıyor diyorlar