boymomyz valla ilk oğlumda doktorum tahmnde bulunup kız demişti bir ay sonra çağırmıştı anneme der demez a dan zye herseyini pembe beyaz pembe almıştı doktor agittim doktor erkek deyince hepsini değiştirmek zorunda kaldık bende şuan kızım olacağına sasirdigin için birşey almak için kontrol gününü bekliyorum o gittiğimde cinsiyetimiz değişmezse almayi düşünüyorum vallahi aklım gidiyor önce buraya girip canım sıkılıyor cinsiyet değişir diye sonra kızin oluyie dediği videoyu izleyince daha bir mutlu oluyorum kncesinde iki oğlum var iki hafta nasıl geçecek bilmiyorum. 😂