14+3 üm kızlar.bebek kesin erkek.dün söyledi dr.emin misiniz dedim ve eminim yüzde yüz dedi.ki ben de gördüm kordonla karıştırma durumu da yok yani kordon başka yerdeydi organı direk gördüm🙈 erkek daha erken belli ediyor diyorlar.doğumuma da 2 temmuz dedi dr um.