13+3 üm bende. Bende bulantılar bitti nerdeyse çok şükür. Ayın 15 inde kontrolüm var cinsiyeti öğrencez bebeğimiz gösterirse tabi 😊 benim yatarak geçiyo ya kanamam oldu 2 hafta önce. Tedbir amaçlı biraz daha yatcam heralde. Yatmak harici iyi gidiyo benimde 😍