Benimde 11+5 bende cinsiyeti çok merak ediyorum herkes erkek diyo ama ben rüyamda kız gördüm emzirdim falan hatta onu 😇 içime kız doğuyo hayırlısı tabi ilk gebelik olduğu için farketmiyo sağlıklı olsun yeter diyosun ama insan yinede merak ediyo 🤗 Allaha şükürler olsun mide ve göbek de gerginlikten başka bişey hissetmiyorum onu da zayıf olmama bağlıyorum inş normaldir 🤗 Kaç kilo aldınız bu arada bu aylarda 🤔