BBuseY benim de öyle memlekette normalde kayınpederim bırakıp gidecekti babam köyde beraber gelecekleri dedik siz bilirsiniz ama şuanda daha doğuma var vs kayınpeder de doğum sonrası insan lazım gerek yok şimdi diyince öyle durdular yoksa geliyorlardi çok şükür valla burda doguk sonrası kaynana lohusa olaylarını gördükçe fenalık geliyor aynısı olacak gibi geliyor olmayacağını bile bile insanın gözü korkuyor o yüzden gelmedikleri 1 gün bile kaardir