Hepimize Allah en doğru zamanda nasip etsin bebeklerimiz gelişmiş olması gereken zamanda gelsin. 36+2 yim bende ama hergeçen gin karnım hızla büyüyor. Artık dr şu zaman bebek gelir diye desin diye gözünün içine bakıyorum. Yürümek zor bacaklarımı açamıyorum. Şimdiden sıkldım gelir yakında diyorum ama 40+ ları okuyunca aaa daha 1 ay var diyorum 😀 özellikle benm gbi ilk doğumu olacaklar için çok tedirgin edici bence. Ne zaman ne olacak bilmiyoruz. Allah hepimizin kucagına almayı nasip etsin meleklerimizi.