2pati1baby hep ağda ile aldırıyordum hamile kalınca ağda yaptıramadım normalde canım yanıyodu zaten ağdayla 2 kat daha fazla yanıyormuş bacaklarıma ağda yapıyorum normale göre biraz daha fazla acısı oluyor ama bikiniye cesaret edemedim 32 haftadayım nerdeysw 25 haftama kadar jiletle aldım baktım sık çıkıyo epilatörün traş başlığı ile kısaltmaya başladım daha geç çıkıyo ayda 1 felan anca doğumdan sonra da yine ağdaya gidemem gibi kıl kökleri çok kalınlaştı zaten kalındı benim müsait zamanda lazer yaptıracağım