2pati1baby aynı haftadayız bende salı günü ağdaya gittim uzun bir süreden sonra. Kanamam olmadı, akıntım olmadı, doktorumun onayıyla gittim gitmeden sordum yani, sadece vajina şiştiği için biraz hassasiyet oluştu ve jilet üstüne gittiğim için tahriş oldu. Son 2 hafta önermiyorlarmış kuaför öyle söyledi. Doktorunuza sorun eğer riskli bir durum yoksa gidin bence. Birde ben özel ağda açtırdım kendime sadece bana kullanılacak, hijyen açısından önemli olduğunu düşünüyorum 🌸