2pati1baby bende pazartesi doğumum olduğu için dün gittim kuaförde ağda yaptırdım ama bı sıkıntı olmadı çok şükür ilkten pudralıyo işlem bittikten sonra da yağlıyor 2 saat su değdirme dedi öyle hiç birşey olmadı bı de çok tahriş hissi felan olursa hametan merhem sürersin dedi çok şükür gerek kalmadı