2pati1baby az kaldı bakalım kontrol var bugün ne diyecek sezeryan istedim haftaya cumaya gün vermişti ama ara ara ağrılar oluyor😞 ben 5 kilo aldım vallahi çok şükür normal zaman olsa hep diyordum ben hamile kalsam top olur yuvarlanırım diye çünkü çok kolay kilo alan biriyim hamile kalmadan da kilo verip kalmıştım ama Allah yardım etti de almadım çok şükür çok korkuyordum