2pati1baby Kızlar bugüne kadar temizliğimi jiletle yaptım hatta Venüs’ün jiletini övenler çok var ama Ağda yapmaya karar verdim çünkü 1-2 güne çıkmasını istemedim tüylerin. Dün randevu aldım kuaförden sie ağda yaptırıcam ama kanama olabilir diolar 🤦♀️ Çok mu acır bilemedimde. Mecburumda yaptırmaya. Bir tecrübelerinizi yazın bana napım çok acımaması için????? (33. Haftayız)
yasminnnnnnn 2pati1baby nemlendirici sürüp öyle gidin kanama olmaz cildiye doktorum öyle demişti bana
Tugceee95 2pati1baby Ben hamileligmn basındn beri yapıyprum zaten lazerliyim ama cıkanları sirle alıyorum 17+6 yö suan bı problem olmadı henuz
Aysenurozs 2pati1baby bu zamana kadar jiletle aldıysanız kökler sertse hem canınız alır hem kanar siz bilirsiniz. Ben önceden lazerliydim öyle çok çıkmıyordu zaten bütün hamilelik boyunca Venüs’le devam ettim bayağı memnun kaldım
Tugceee95 2pati1baby Bence sorun olcagnı sanmıyorum cok uzatmadan ara acmadan gıdıp yaptrrsan rahat edersın jiletle basedilmiyor malesef hafta demeden ckıyor bıde hamılelıkte daha kötü💁♀️
2pati1baby Tugceee95 en başından beri ağda yı çok istedim aslında ;şimdi riskim kalktığı için cesaret ettim de bakalım nasıl olacak bından sonra da asla jilet kullanmam 🙈
Sibell31 Ben 35 haftalık hamileyim daha geçen gün gittim yaptırdım, hiç bir sıkıntı olmadı ama bende lazerliyim az var tabi ki biraz tahriş oluyor gitmeden pudra ya da nemlendir acıyi azaltır, birde yaptırdığın kuaförün eli çok önemli ..
2pati1baby Aysenurozs çok fazla yayıldı 😕 ve ertesi güne çıkmaya başladı Buda beni rahatsız ediyor. Birde artık ne olursa olsun tertemiz olmuyor. Bir yerlerde illa kalıyor 🤦♀️
Tugceee95 2pati1baby Aynen kullanmayın hamılelık sonrasıda hem rahat edersiniz gıdınce soyleyın pudra varsa yada sen götür pudrayla daha iyi olur ilk seyde canınız acıyablr kökler kalınsa kanayblr ama sonrakilerde sorun yasamazsınız🙏🏻
2pati1baby Sureyya1 aslında doğru kişiden kişiye değişiyor galiba😕Birde yapanda önemli sanırım. Bugünü hayırlısıyla bir atlatabilseydim 😅
Aysenurozs 2pati1baby anladım canım o zaman ağda yaptır öyle olsa bile 2 güne düzelir ama kendini yaptırırken kasma
Linabebek1 Aynı dert benimde 34+0 oldun bugün 2 saat sonra randevum var çok korkuyorum hep ağda yaptırdım ama 4 ay ara vermiştim kasılma sancı olur korkusu var 😔