boymomyz Dilaninboncugu_61 Canım biz kendi bebeklerimize uzaylı derken simdi senin uzaylıda ortama giriş yaptı 🫢😂
boymomyz Dilaninboncugu_61 bende 2liye gittiğimde vermedi çekmedimde sonucu almaya gittiğimde tekrar baktırmıştım ekrandan cektim 😅 Cinsiyet kızmış canım belki seninde kızdır
1anne2bebe Pemberuya bende sivastayım. Ultrason kağıdında Cum. Üni. Yazıyor ordan farkettim Nerde yaşıyorsun hangi mahalle belki komşuyuzdur 🙂
Pemberuya 1anne2bebe kuzum ben Zara’da yaşıyorum ama 2016-19 arasında alonette çalıştım o zaman oğuzlar parkının orada oturduk. Siz peki😊
1anne2bebe Pemberuya ben merkezdeyim canım. Alibaba - Seyrantepe. 2013 te geldim bende Sivas’a daha önce Didim’de yaşıyordum.
Pemberuya 1anne2bebe anladım kuzum valla ilki düştü benim bunda da kanamam çok oldu ama şükür Şuan iyiyiz yani medicanaya gidiyordum orada kanamamın olduğu zaman pek ilgilenmedi eşim daha gitmek istemedi huylandı haliyle üniversiteye geçtim bende ordan devam ☺️
1anne2bebe Pemberuya şuan gebe değilim adete son 1 kaldı 00.00 itibariyle. Fakat varsa numunede Tahsin bey var ona gitmeyi düşünüyorum. İlk gebeliğimde medicana da ruhnaz hanım vardı ona takipliydim. 2. Bebekte yine numunede Fikriye hanım var ona gittim hep.
boymomyz Pemberuya %99 kız dedi canım ctesi tekrar cağırdı bayaaa bi inceledi %1 ihtimal değişir bu dedi 🫢