Pemberuya Ben hiç kız erkek diye hissedemedim ama biberli yeşil zeytin çok yedim kuzum 😅 Tatlı normaldede sevmem sadece başım dönerse atıyorum ağzıma tatlıyı hiç aramadım aramıyordumda . Diğer yediklerim zaten gebelikten öncede yediğim şeyler olduğu için kız diye düşünemedim 🥰