Canan_bgrck ben 6 haftalıkken kan verdiğimde tsh,t3,t4 hepsi değer dışı çıkıyordu. Endokrin takipliyim t3 ve t4 düzeldi tsh düzelmedi malesef hala 0 çıkıyor. Propycil içiyorum 25mg 15 günde 1 kan veriyorum ona göre doz ayarlıyor. Ben endokrine sordum bunun bende ne gibi zararı var diye? Doktorda riskli gebelik sayılıyorsun gelişimi birden durabilir bunu farkedilmesi lazım sık sık ultrasona gir ve takip ettir dedi. 25+2 yim şuanlık bir sıkıntı yaşamadım 2 hafta önde gidiyor kilosuda baya fazla çıkıyor. Bu seferde şekerden şüphelenildi iyice bunaldım valla 🤚 sanada geçmiş olsun