Benim de tsh düşük diğerleri normal endokrin doktorum ısrarla tsh değerinin düşük olması gerektiğini söylüyor gebe olmasan normal değere yükseltiriz ama gebelik olduğu için düşük olması gerekiyor dedi yine de ilaç kullanıyorum şu an sabit 0.001 yani endişelenecek bişey yok önemli olan t4 öyle diyor doktorum