Sürekli alttan bakılmaz ki sadece bı sıkıntı olunca doktor bakar bencede doktorunu degsitir benim ilkm hamileigimde doktor alttan baktı diye eşim çok kızdı bidaha buna gelme dedi çocuğun kalp atışı durdu çok ciddi bir durum canım dikkat et bence doktorunu değiştir