Nazlicannn196 Minikkoalam11 Minikkoalam11 bence siz hemen doktor değiştirin ben 10 haftalık hamileyim 2 tane doktor değiştirdim eşim değiştirmemi istedi çünkü doktorlar net bişey demiyorlar ağız içinde konuşup motive etmiyorlar diye ilk doktor hele bebeği göremedi 7 hastalıkken boş gebelik olabilir dedi diye hemen başka doktora gittik yani eşininde düşünceli olması gerek ama benim bebeğim geç göründüğü halde hiç bir doktor alttan bakmadı
Minikkoalam11 Nazlicannn196 1 hafta içinde 4 kez alttan muane edildim ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor doktorumdan normalde çok memnunum da değiştirmek istiyorum artık
mucizem___ Minikkoalam11 düşük yapman mı lazım diyor düşük yapmak İcin alttan mı muayene etmesi lazımmış kürtaj diye birşey var iyi bir bilgi alın bence doktorunuzdan
Minikkoalam11 mucizem___ beta değerlerim fazla artmadığı için ve kese çok küçükmüş ondan dolayı düşük yapmamı bekliyormuş
Kalbiimde2can Minikkoalam11 Ilk hamileligimdede baslarda alttan muayene oldum simdikindede 11. Haftama kadar alttan oldum cok sükür hic bi sIkinti olmadi doktorum gercekten cok iyi bir doktor burda isinin ehli olan tek doktor diyebilirim ne yapmasi gerektigini cok iyi biliyor o yüzden ona güveniyorum..
ArvenMom Minikkoalam11 alttan muayne sorun yapmaz 21 haftalığız 2 gün önce alttan baktı doktorum düşük tehlikem var diye ilaç verdi ki sen bekle canım değerler iyi başka doktora git muhakak
Ledeyna21 Minikkoalam11 artış az değişik değerin iki katı isteniyor ve düzenli artmış başka bi doktora görünün bence
Cancanuzun Minikkoalam11 benim 8 buçuk haftada kanamam oldu mecburen alttan baktılar ama bi sorun olmadı şükür.
Minikkoalam11 Cancanuzun ilk gebeliğimde 6 haftalıkken sürekli kanamam olduğu için alttan bakıldı hep sonra da düşük yapmıştım yine aynısını yaşamaktan korkuyorum
elmasmehmetkarahan Minikkoalam11 bence alanında uzman bir baska doktora git alttan muayene gerektiği yerlerde tabiki sorun olmaz ama düşük yapman gerekiyor alttan muayene yapmak zorundayım demesi biraz yetersiz bilgi sahibi oldugunu gösterdi bana nedense
Minikkoalam11 elmasmehmetkarahan aslında çok araştırarak tavsiye üzerine bu doktoru bulmuştum herkes çok memnun olduğunu söylemişti bnde ondan bu doktoru tercih etmiştim ama sürekli olumsuz şeyler söylüyor moralim bozuluyor kaç defa tahlil test ultrason istedi 1 hafta içinde sadece tahlil ve ultrasona falan 2 bin lira para verdik 550 de muane ücreti veriyoruz sürekli böyle test istemesi de beni rahatsız etti
elmasmehmetkarahan Minikkoalam11 ayrıca beta araların gayet düzenli bence cok az bi pay var sadece bunun yerine progestron içeren ilaçlara da basvurabilirdi
Hesme Minikkoalam11 vajinal muayenenin bi zararını bilmiyorum ama doktorun öyle bi hakkı yok sen istemiyorsan yapamaz.
Drylmzsn İlk haftalarda normal ultrasonda görünmeyebilir alttan muayenenin ilk haftalarda bir zararı yoktur fakat bir düşük riskiyle karşı karşıyaysan durum değişebilir. Doktorunu değiştirmeni öneririm. Kese geç görünebilir sonuçta