Minikkoalam11 Kızlar daha 1 aylık hamileyim kese sadece alttan gözüküyor doktorum sürekli alttan muane ediyor düşük yapman lazım diyor beta çok az yükselmiş diyor sürekli alttan muane sıkıntı olmaz mı ya
nerminnn_ Minikkoalam11 hiç sorun olmaz benim rahmim ters ve geride 13. haftadayım karından görünmüyor her kontrolde mecburen alttan bakılıyor 15-16 dan sonra karnından görünür dedi hiçte bi sorun olmadı
Balbebek012 Minikkoalam11 ilk hamileliğimde sadece çat7 muayenesinde alttan muayene oldum şimdi 2.ye hamileyim 12 yi geçtik ve alttan muayene olmadım daha. Bir de şu var benim doktorum alttan muayene yi önermiyor çünkü alttan muayene de doğumu tetikleyen bir şey
1Gunes Minikkoalam11 bence bekleyin daha çok yeni hamilesiniz. Bende sat a göre 5+4 hamileydim 382 beta ile öğrendim betan da yükselmiş sorun yoksa 8.haftaya kadar bekleyin kalp atışı ce kesenin yukarı çıkması için
Ledeyna21 Minikkoalam11 artış az değişik değerin iki katı isteniyor ve düzenli artmış başka bi doktora görünün bence
Minikkoalam11 nerminnn_ beta artışımı yetersiz buluyor alttan renkli ultrason istedi o şekilde bakalım dedi bi de
Kalbiimde2can Minikkoalam11 Ilk hamileligimdede baslarda alttan muayene oldum simdikindede 11. Haftama kadar alttan oldum cok sükür hic bi sIkinti olmadi doktorum gercekten cok iyi bir doktor burda isinin ehli olan tek doktor diyebilirim ne yapmasi gerektigini cok iyi biliyor o yüzden ona güveniyorum..
Minikkoalam11 Eylulkelebegi bnm artışlarımı çok düşük buldu doktor 2ye 3 e katlaması gerekiyor dedi o yüzden düşük yapman lazım diyor sürekli
Minikkoalam11 1Gunes 5+2 dedi doktor ama düşük yapacaksın diyip duruyor renkli ultrasona gireceksin o zaman net bişey söyleyebilirim diyor
TTtutku Minikkoalam11 bence farklı doktora git beta artışı çok güzel alttan sürekli muayne bencede sorun olur ki sürekli düşük yapcaksın demesi ayrı bi saçmalık
1Gunes Minikkoalam11 kuzum daha çok yeni hamilesin kanama lekelenme aksi birşey yoksa neden hemen bunu konuşuyorsun ki farklı doktora git bende bebeğin kalp atışını 8.haftada duydum.bence biraz bekle ve sürekli doktora gitme 7 8 haftaları bekle benimde kesem yukarı geç cıktı sürekli alttan muayene de riskli yani
Minikkoalam11 1Gunes şükür kanama lekelenme falan yok doktor beta artışının hiç iyi olmadığını söylüyor betaya göre düşük yapman lazım diyor doktor çağırıyor diye gidiyoruz bizde
Minikkoalam11 Simya beta güzel artmamış kese de sadece alttan gözüküyor betanın daha yüksek artması lazımdı diyor
Simya Minikkoalam11 alla alla yukarda yazdıgın değerlere göre iyi artmış birde başka doktora git derim
1Gunes Minikkoalam11 gitme kuzum farklı doktora git ben beklemek istiyorum bebeğim için sürekli muayene olmak istemiyorum diyebilirsin. Alttan sürekli muayene zaten riskli yeni hamilesin 1 aylık bana da dedi alttan muayene diye ben istemedim.
Annesininbali_05 Minikkoalam11 canım yanlış anlama ama alttan muayene önermiyorum hamilelikte benim ilk gebeligimde doktor hamile olduğumu bilmiyordu bende bilmiyordum rahmi yerinden oynatiyorlar kalp atışı durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım ben hamileikte önermiyorum
Minikkoalam11 Annesininbali_05 bnde riskli olduğunu duymuştum da eşimde doktordan iyi mi bileceksin diyor
poyrazin_annesi28 Annesininbali_05 Ben hamileliğin en başında oldum alttan muayene Zarar vermez. bilmediğiniz konular hakkında konuşmayın. Riskli gebeliklerde de alttan bakiliyo bugün yine alttan bakıldı hiç de sıkıntım yok Allaha şükür
yanlisanlamaama Annesininbali_05 o cihazın sadece minicik bir kısmı içeri giriyor rahminizin içine kadar sokulan birşey değil histereskopi mi bu Allah aşkına rahmi yerinden oynatsın dediğiniz doğru değil. Yanlış yönlendirme yapmayın