ecmgrgn sizi o kadar iyi anlıyorum ki ablam ilk doğum yaptığında yeğenim için kalbi delik, bacağı kısa dediler ablamın sütü kesildi şimdi yeğenim 18 yaşında hiç bir problemi yok aynı şekilde 2. Çocuğu içinde doğumdan sonra hasta down sendromlu dediler işin aslı sonra çıktı hemşire topuk kanı alırken kan fazla gelmemiş topuğuna sürterek kanını almış boşu boşuna günlerce üzüldük şükür sağlığı yerinde hatta o da şimdi 10 yaşında