ecmgrgn Rabbim güç kuvvet gönlüne ferahlık versin Rabbim hiç birimizi sınamasın evlatlarımızla...
bende yaptırmadım çünkü yavrum herhalinle kabulum çünkü çok tanık oldum öyle olduğunu söyleyip olmayan bakın sizede iyi demişler Mevlam tersi nasip etmiş o nedenle Rabbim ne dilerse o olur ötesine geçmiyor hiç birşey..
kendim ıga nefropatisi hastasıyım kontrol altındayım bazen tedirgin oluyorum bir sıkıntı olur mu diye sonra kendime kızıyorum Allahın dilediğinden ötesi olmaz diye.. Allah razı olsun arkadaşım senden bir kez daha hatırlattın bana