Ozgee123 kanama olurmuş ,yani benim 12 yıldız kabız ve hemoroid rahatsızlığım var 4 tane de basur memesi var ve ileri seviyedeyim öyle başlangıç falan değil öyle bir durumla karşılaşmadım doğumda ,sezeryanda direk kesiyorlar o kanı durduruyorlar sonuçta bu da yaşanırsa müdahale edilir diye düşünüyorum ama tabi doktor yönlendirmesi daha önemli bana doktorum hiç bahsetmemisti böyle bir riskten ve ben son güne kadar kan sulandırıcı kullanıyordum bilemedim şimdi gerçi her türlü tedbir alın zaten doğumdan sonra çok zor olabiliyor