Minibebe yo ebeler de kadın dogumcuya öneriyor ama nasıl oturcaksiniz soylim yoğurt kovası düşünün on bölge sıcak suya degmicek ben hamileykende yapıyorum çünkü benim bekarlıktan beri öyle sorunum var çok şükür şuan için şişmesine engel oldum doğuma kadar onu o şekilde tutmayaa çalışıyorum bende yarı özel yarı devlet şeklinde gidiyorum hastane öyle yani ordaki doktorda söyledi biz son ana kadar normal doğumdan yanayız dedi ama hemoroidiniz siserse kesi atilacagi için ve zorlama olaacagi için direk sezeryana alinirsiniz dendi bende kendim evlenmeden önce özelde çalışırken ordaki kadın dogumcularda diyordu