Merhaba normal dogum yaptım suni sancılı kızımı 40+0 da 27 saat suni sancı aldım ıkınmaktan anal fıstur hemeroid olmus Portakal buyuklugunde ne oturabıldım ne yatabılfım bacaklarım ayrık gezdim yuruyemedım kızımla ilgilenemedım emzirmeye falan oturamadım 6 cı gun dayanamadım doktora gittim bakmadı duphalac surup fitil sabun kremler yazdı bir kutu kullandım ondan sonra kanamada olmadı bidaha acıda yasamadım kabızlıklarda ikinci dogumu yapcam nisan da hemeroid ler duruyo ama bana zararı yok diyeceğim su Ki nornal dogum yaparsan ıkınırken yine sıswr ve agrır insaşlaj sorunsuz gecırırız Allah yardımcın olsn